VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SLUŽBY MARKETING PRO GASTRO
Úvodní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky služby „Marketing pro gastro“ (dále jen „Podmínky“) se uplatní při jakékoliv objednávce marketingových služeb v rámci programu Marketing pro gastro od společnosti Kofola a.s. učiněné registrovaným objednatelem prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.supplo.cz (dále jen „webová stránka“).
Definice pojmů:
„Provozovatelem webové stránky“ je společnost Kofola ČeskoSlovensko a.s., IČO: 242 61 980, se sídlem Nad Porubkou 2278/31a, Poruba, 708 00 Ostrava.
„Poskytovatelem“ se rozumí společnost Kofola a.s., se sídlem Krnov, Pod Bezručovým vrchem, Za Drahou 165/1, PSČ: 794 01 IČ: 27767680.
„Službami“ se rozumí marketingové služby v rámci programu „Marketing pro gastro“, jež spočívají ve zpracování marketingové analýzy on-line prezentace provozovny objednatele, která podrobně zhodnotí kvalitu prezentace na jednotlivých on-line profilech objednatele, a v rámci které objednateli doporučí konkrétní kroky k optimalizaci on-line prezentace. Marketingovou analýzu vypracuje poskytovatel prostřednictvím subdodavatele.
„Objednatelem“ se rozumí podnikající fyzická osoba anebo právnická osoba s provozovnou na území České republiky, která má s poskytovatelem uzavřenou smlouvu o vypracování marketingové analýzy v rámci služby „Marketing pro gastro“, a je registrována na webových stránkách www.supplo.cz.
„Subdodavatelem“ se rozumí společnost – marketingová agentura, která pro poskytovatele vypracuje marketingovou analýzu on-line prezentace dle objednávky objednatele.
- Tyto Podmínky se stávají neoddělitelnou součástí každé smlouvy o vypracování marketingové analýzy dále jen „marketingová smlouva“ uzavřené mezi poskytovatelem a objednatelem. Odchylná ujednání v marketingové smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Podmínek.
- Znění Podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Aktuální verze Podmínek je zveřejněna na webové stránce. Před učiněním objednávky je objednatel vždy povinen se seznámit s aktuálním zněním Podmínek.
Registrace objednatele
- Bez registrace na webové stránce není možné provést objednávku marketingové analýzy a uzavřít marketingovou smlouvu.
- Objednatel může být registrován pouze jednou (tzn. jedno IČO jedna registrace).
- Přístup do uživatelského účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Objednatel není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám (neplatí pro zaměstnance anebo osoby v obdobném smluvním vztahu, které činí objednávky za objednatele).
- Jakoukoliv změnu svých údajů uvedených v uživatelském účtu je objednatel povinen oznámit poskytovateli prostřednictvím zákaznického servisu info@supplo.cz (dále jen „zákaznický servis“).
Uzavření marketingové smlouvy
- Za účelem uzavření marketingové smlouvy objednatel vyplní formulář nezávazné poptávky, na základě které ho následně telefonicky kontaktuje subdodavatel a seznámí ho s předmětem marketingové smlouvy. Pokud bude objednatel souhlasit s uvedenými podmínkami služby, zašle poskytovatel objednateli nabídku - návrh na uzavření marketingové smlouvy - prostřednictvím e-mailu, který bude obsahovat rekapitulaci dohodnutých podmínek služby.
- Marketingová smlouva je uzavřena akceptací nabídky objednatelem. Nabídka je odeslaná z e-mailové adresy marketingprogastro@supplo.cz, obsahuje popis marketingové analýzy a rovněž obsahuje specifikaci předmětu marketingové smlouvy, cenu plnění, termín a způsob dodání služby a termín a způsob zaplacení za službu. Objednatel akceptuje nabídku odpovědí „ANO“ prostřednictvím e-mailové odpovědi z e-mailové adresy, na kterou mu byla nabídka zaslána. Doručením odpovědi „ANO“ je uzavřena marketingová smlouva.
- Zpracování marketingové analýzy, která je předmětem marketingové smlouvy, provede subdodavatel – společnost, se kterou má poskytovatel řádně uzavřenou smlouvu o výkonu této činnosti.
- Předmětem marketingové analýzy je analýza platforem objednatele jako Facebook, Instagram, Google, Seznam, Tripadvisor či Foursquare s cílem poskytnout objednateli doporučení a tipy na změny, kterými může objednatel zlepšit svou on-line sebeprezentaci a zvýšit tak zájem o svůj podnik.
- Údaje uvedené v uživatelském účtu objednatele jsou poskytovatelem považovány za správné.
- Poskytovatel není povinen na nezávaznou poptávku objednatele reagovat.
- Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavření marketingové smlouvy. Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením marketingové smlouvy hradí objednatel.
Cenové a platební podmínky
- Cena služby marketingové analýzy je stanovena na 2.500,- Kč bez DPH. Poskytovatel může poskytnout slevu, výsledná cena bude řádně vyúčtována účetním dokladem – fakturou.
- Faktura s vyúčtováním poskytnuté služby bude vystavena v měsíci, který následuje po měsíci, ve kterém byla marketingová analýza doručena na e-mailovou adresu objednatele.
- Cenu služby je objednatel povinen zaplatit do 14 dnů od vystavení faktury, a to na účet uvedený na faktuře.
- Je-li objednatel v prodlení s úhradou ceny služby řádně vyúčtované fakturou a dodané na základě řádně uzavřené marketingové smlouvy, zavazuje se zaplatit poskytovateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % denně, a to za každý, byť započatý den prodlení až do doby jejího úplného zaplacení.
Dodání a převzetí služby
- Předmět plnění marketingové smlouvy – marketingová analýza, bude doručena objednateli na uvedenou e-mailovou adresu ve formátu pdf., a to do 5 pracovních dní od uzavření marketingové smlouvy. Marketingová analýza bude odeslána z e-mailové adresy marketingprogastro@supplo.cz.
Reklamace služby
- Práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména pak občanským zákoníkem.
Další práva a povinnosti
- Objednatel bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webovou stránku (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Objednatel se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součást tvořící webovou stránku.
- Objednatel bere na vědomí, že poskytovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejím určením.
- Poskytovatel, jakož i provozovatel webové stránky postupují při zpracování osobních údajů v souladu s platnou legislativou, zejména Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR). Informace o způsobu, rozsahu zpracování a ochraně osobních údajů společnostmi ze skupiny Kofola ČeskoSlovensko jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů předaných prostřednictvím webové stránky dostupných na webové stránce.
Závěrečná ustanovení
- Tyto Podmínky se řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Pro řešení sporů mezi smluvními stranami jsou příslušné soudy České republiky.
- Registraci objednatele na webové stránce je provozovatel webové stránky anebo poskytovatel oprávněn zrušit v případě, že:
je vůči objednateli zahájeno insolvenční anebo exekuční řízení;
objednatel je v úpadku či hrozícím úpadku;
se objednatel dostane do prodlení s úhradou ceny za poskytnutou službu či jakékoliv její části delšího než 14 dnů po splatnosti;
objednatel jiným způsobem poruší své povinnosti stanovené těmito Podmínkami nebo marketingovou smlouvou. - Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
- Tyto Podmínky jsou platné a účinné dnem 9.8.2023.