Časté dotazy zákazníků
Jak se registruji do Supplo?
Využijte prosím registrační formulář.
Jak se můžu přihlásit do Supplo?
Pokud Vám přišla emailová pozvánka do Supplo, postupujte dle instrukcí z emailu, další možností je přihlásit se zde.
Jak ve svém účtu nastavím novou provozovnu?
Pro nastavení nové provozovny je potřeba vyplnit formulář.
Jak objednám produkty?
Objednat produkty je možné pouze po přihlášení do e-shopu a výběru provozovny, pro kterou objednávku vytváříte.
Při přihlášení se mi zobrazuje hláška „Váš účet je neaktivní či momentálně zablokován. Kód chyby BC1".
Váš e-mail je nastaven u zrušené provozovny či evidujeme nezaplacenou fakturu. Pro více informací a odblokování svého účtu kontaktujte KC na tel. č. +420 597 497 497 nebo e-mailem na info@supplo.cz.
Nemohu se přihlásit, proč?
Pokud jste již na Supplo nakupoval, ale nyní se Vám nedaří přihlásit, zkuste nejprve reset hesla. V případě, že se i přesto do svého účtu nemůžete dostat, kontaktujte nás prosím telefonicky na tel. č. +420 597 497 497 nebo e-mailem na info@supplo.cz.