Staňte se zákazníkem Kofola, a.s.
Jste majitelem nebo provozovatelem restaurace, hotelu nebo kavárny?
Máte zájem o produkty společnosti KOFOLA a nejste ještě naším zákazníkem?
1) PŘECHÁZÍTE Z ESHOPU KOFOLANAPRIMO.CZ NA SUPPLO = MÁM ÚČET A NAKUPUJI NA ESHOPU
Pokud přecházíte ze starého eshopu Kofolanaprimo.cz na nový, využijte svůj eshop email k přihlášení do SUPPLO.cz. Není potřeba nová registrace. Pro aktivaci účtu na SUPPLO.cz stačí na přihlašovací stránce změnit heslo zde: NASTAVIT NOVÉ HESLO . Váš účet jsme přenesli ze starého eshopu a není tedy potřeba žádná jiná změna. Vaše původní heslo na eshopu Kofolanaprimo bude stále stejné a platné. Tento proces nemění nic na eshopu Kofolanaprimo.cz.
2) JSTE ZÁKAZNÍKEM, ALE JEŠTĚ JSTE NA ŽÁDNÉM ESHOPU NENAKUPOVAL
Pokud jste zákazníkem Kofola Československo a objednáváte produkty od obchodního zástupce nebo přes kontaktní centrum, máte pro aktivaci účtu na eshopu SUPPLO dvě možnosti:
1) Znáte svůj email, který jste zadali při podepisování smlouvy. V tomto momentě využijte funkce ZAPOMENUTÉ HESLO na stránce přihlášení. Při zadání emailu a změně hesla, bude Váš účet ihned aktivní pro nákupy a není potřeba z vaší strany nic dalšího.
2) Neznáte email, který by mohl sloužit pro přihlášení do eshopu, prosím využijte tento formulář. Váš účet bude ověřen a aktivován v nejbližším termínu. Doba zpracování do 1 pracovního dne.
Klikněte zde na FORMULÁŘ PRO AKTIVACI ÚČTU NA SUPPLO eshopu pro zákazníky se smlouvou
Přejete si stát se zákazníkem Kofola, a.s.?
KLIKNĚTE ZDE PRO OTEVŘENÍ REGISTRAČNÍHO FORMULÁŘE PRO NOVÉ ZÁKAZNÍKY BEZ SMLOUVY