Podnikání v gastronomii přináší nejen skvělé dny v úžasné společnosti, ale i výzvy a starosti. Těší nás, když se vám daří, ale jsme v tom s vámi i když se obloha zatáhne a potřebujete se o někoho opřít. Stačí se ozvat a my uděláme maximum pro to, abychom vám pomohli najít nejlepší řešení.
Možná vám nevychází marže, chybí zaměstanci, valí se na vás technologicé novinky, děláte to už příliš dlouho a nemáte nápady, nebo máte nápadů až moc a potřebujete z nich vybrat ty správné, rádi vám s tím pomůžeme.
Máme v týmu provozovatele kaváren, restaurace, baru, takže tušíme, s čím se potýkáte. Vyjednáváme s dodavateli technologií a služeb do gastra, takže víme, kolik co stojí a jaké jsou na trhu novinky, spolupracujeme s Kofolou, která dodává své produkty do 20.000 provozů, takže máme přehled o tom, co se na trhu děje a rádi se s vámi o naše zkušenosti podělíme.
Většinou jste to vy, od koho se opora žádá. Víme, že každý potřebuje občas parťáka. Nebojte se ozvat, proto jsme tady.
Jsme aktivní v gastro komunitě, známe vaše nejčastější starosti a často známe i řešení.
Vybíráme služby tak, aby se vám vaše investice vrátila. Vyjednáváme pro vás výhodnější podmínky s velkými hráči.
Nemáte kuchaře, zdražily se energie, nájmy, zaměstnanci nejsou a chtějí víc, dodavatel poslal nové ceníky, valí se na vás byrokracie, stále vám zvoní telefon, řešíte problémy všech ostatních a dveře se netrhnou s nabídkami pomoci a vy nevíte, koho si vybrat, tak si radši pomáháte sami. Tuhle cestu jsme si taky prošli. Chceme to dělat jinak, prakticky, bez omáčky, se zaměřením na užitek pro vás.
Jsme tu proto, abychom vám ušetřili především čas, který věnujte hostům, nebo klidně sobě. Zkoujšíme si řešení dostupná na trhu a vybíráme pro vás ty, které bychom sami ocenili. Nicméně vše má své pro a proti, univerzální řešení nejsou. I toho jsme si vědomi, proto je nejlepší se společně bavit o vašich konk,rétních potřebách.
Vychází vám zisk před zdaněním kolem 20% z obratu? Pak tleskáme a rádi se přijdeme poučit. Ne? Kolikrát je to o detailech, někdy o provozní slepotě.
Dobrý kuchař je dneska zlatý grál, nepusťte ho. Pomůžeme vám zaujmout, ale nakonec to bude vždy o vás, o majiteli a chemii mezi vámi a personálem.
Zjistěte, jakým jazykem máte mluvit, co vašeho hosta zajímá a až pak začněte řešit, jak své hosty oslovíte. Opačně to je mrhání časem i penězi.
Často vyprázdněné slovo, ale v gastru své místo určitě má. Víte, kolik můžete ušetřit energie, vody, recyklací odpadů. Je to ale také o surovinách, ze kterých vaříte.
Nevymýšlíme kolo, už dlouho plus mínus platí, že za třetinu uvaříte, třetinu vás stojí zaměstnanci a z té poslední třetiny by vám měla zůstat alespoň polovina zisk. Cest, jak se dlouhodobě pohybovat v zisku je nekonečně. Každý provoz má svůj originální příběh a přesně na něm se má postavit zisková rovnice. Pokud to děláte rádi a umíte využít nové trendy ve svůj prospěch, tak máte vyhráno.
Vaši zaměstnanci vytvářejí atmosféru, do které host přichází, jsou hned na druhém místě při rozhodování hosta, zda se k vám vrátí, na prvním místě je samotné jídlo, které ale také závisí na tom, kdo ho uvaří. Takže je to všechno o lidech. Vaši zaměstnanci nebudou o váš podnik pečovat lépe, než byste to udělali vy sami a platí, že pokud nebudete pečovat o vaše zaměstnance, tak vás buď opustí, nebo se "opečují" sami.
Doba se změnila a změnila se hodně v tom, jak si lidé vybírají, kam se půjdou najíst. Jejich rozhodování se přesunulo online, až 70% hosů se rozhoduje na základě vaší online prezentace. Nejde ale jen o to, že si naladíte Google a sociální sítě, abyste měli splněno. Nejdříve si zjistěte, zda jste pro hosta srozumitelní a zda mu nabízíte odpovídající zážitek za odpovídající cenu, to je totiž to, co rozhoduje nejvíce, buď si host odnese zážitek a rád u vás nechá víc peněz, nebo se jde "jen" najíst, pak bude ale vaši cenu srovnávat s tím, za kolik by si jídlo uvařil doma.
Stejně jako "Bio", "Eko" a "Babiččino", tak i pojem "Udržitelnost" dostává v poslední době nálepku marketingového pojmu, který se vyprázdnil. Záleží, jak toto téma každý chápeme a jak s ním pracujeme. V gastru můžeme použít místo udržitelnosti například slovo "Plýtvání". Neplýtvejte elektřinou, vodou, nebo penězy za odpady. Další zásadní téma v gastronomii je původ surovin, ze kterých vaříte. Nejvíce to poznáte na chuti masa, ovoce a zeleniny. Pokud hledáte cestu, jak zvýšit atraktivitu vašeho menu, pak je dobré se podívat na původ surovin ze kterých vaříte.