Pokud jste naším pravidelným odběratelem, poskytneme Vám výhody našeho nákupního systému a pravidelné benefity.
Kofola e-shop SUPPLO šetří Váš čas a připravuje Vám na základě Vaší nákupní historie nové objednávky na objednání.
Jste majitelem nebo provozovatelem restaurace, hotelu nebo kavárny?
Máte zájem o produkty společnosti KOFOLA a nejste ještě naším zákazníkem?
1) PŘECHÁZÍM Z ESHOPU KOFOLANAPRIMO.CZ NA SUPPLO - MÁM ÚČET A NAKUPUJI NA ESHOPU
Pokud přecházíte ze starého eshopu Kofolanaprimo.cz na nový, využijte svůj email k přihlášení do SUPPLO.cz. Není potřeba nová registrace. Pro aktivaci účtu na SUPPLO.cz stačí na přihlašovací stránce změnit heslo zde: NASTAVIT NOVÉ HESLO . Váš účet jsme přenesli ze starého eshopu a není tedy potřeba žádná jiná změna. Vaše původní heslo na eshopu Kofolanaprimo bude stále stejné a platné. Tento proces nemění nic na eshopu Kofolanaprimo.cz.
2) JSEM ZÁKAZNÍKEM, NAKUPUJI NA ESHOPU ALE POTŘEBUJI PRÁVA DO DALŠÍCH PROVOZOVEN
V případě, že máte přístup na eshop, ale potřebujete práva na nákup do dalších provozoven prosíme o vyplnění formuláře pro tuto žádost. Nastavení a ověření práv je provedeno standardně do 2 pracovních dní. Žádost na úpravu práv do provozen najdete pod tímto odkazem: FORMULÁŘ ZDE.
3) JSEM ZÁKAZNÍKEM, ALE JEŠTĚ JSEM NA ESHOPU NENAKUPOVAL
Pokud jste zákazníkem Kofoly a objednáváte produkty od obchodního zástupce nebo přes kontaktní centrum, máte pro aktivaci účtu na eshopu dvě možnosti:
Po vyplnění formuláře Vás budeme kontaktovat co nejdříve.